Yaz Temel Eğitim Kampı

21.04.2018 Cumartesi günü saat 08.00’da binada toplandık. 08.30’da malzemelerimizi araca yükleme işlemini bitirip yola çıktık. Önce Kütahya AFAD’a gidip büyük çadırı aldık ve Gelinkaya mevkiine gittik. Araçtan malzemeleri indirip taşıdık. Çadırlarımızı kurup eşyalarımızı yerleştirdikten sonra öğle yemeğini yedik. Ardından kampçılık ve barınma, doğa şartlarında beslenme, doğada arama kurtarma teknikleri, temel tırmanış bilgisi, malzeme tanıtımı, ip bilgisi, sağlık bilgisi ve ilkyardım eğitimleri verildi. Daha sonra gece yürüyüşü eğitimi verildi. Eğitimlerin ardından 20.30’da akşam yemeğimizi yedik. Yaz şartlarında giyim bilgisi eğitimi verildi. Eğitimlerin ardından saat 23.00’da kesin sessizlik ve yatış sağlandı.

22.04.2018 07.00’da kalktık. Sabah sporu yaptık. 08.00’da kahvaltı yaptık. Bulaşıkları yıkadıktan sonra eğitime  geçtik. Yön bulma eğitimi anlatıldı. Daha sonra Kütahya AFAD’ın aracının gelmesiyle Arama Kurtarma malzemelerinin kullanımı, bakımı, özellikleri hakkında eğitim verildi. Eğitimden sonra öğle yemeği yenildi. 14.00’da 4 kollu sedye tahliyesi eğitimi ve uygulaması yapıldı. İple iniş ve iniş bilgisi eğitimi verildi. Akşam yemeği yenildi. Kaya tırmanışı eğitimi verildi. Eğitimlerden sonra sosyal faaliyet yapıp oyun oynadık. 23.30’da kesin sessizlik ve yatış sağlandı.

23.04.2018 07.00’da kalktık ve sabah sporumuzu yaptık. Ardından kahvaltımızı ettik. Sonra iniş faaliyetimizi gerçekleştirmek üzere gerekli malzemeleri hazırladık, kişisel koruyucularımızı kuşandık, sıraya geçtik ve  iniş yapacağımız bölgeye intikal ettik. İniş faaliyetimizi gerçekleştirdik. Sonra çadır alanımıza döndük. Tüm malzemelerimizi toplayıp otobüse yerleştirdik. DPÜ’ye dönüş yaptık. Binaya malzemelerimizi yerleştirdikten sonra kampın sınavını yaptık. Sınavdan sonra kampın kritiği yapıldı. Daha sonra  selamlaşma gerçekleştirildi. Kamp sona erdirildi. Emeği geçen başta kulüp danışmanımız Prof. Dr. Hakan AYKUL hocamız olmak üzere tüm asil ve yeni üyelerimize teşekkür ederiz.