Temel Kampçılık Eğitimi

1. Temel Kampçılık Eğitimi

Eğitim kampımızın ilk günü sabah saat 10.00 kulüp odamızda toplandık. Herkese kamp boyunca kullanacağı mat, tulum ve çadırlar dağıtıldı. Aramızda ilk defa çadırda ve tulumda kalacak arkadaşlarımız oldukça heyecanlı ve endişeli görünüyorlardı. Saat 11.00 de ilk eğitimimiz olan çadır kurulumu eğitimi verildi ve herkes belirlenen bölgelere çadırlarını kurdu. Çadır kurulumunu bitirdikten sonra sıra geldi karnımızı doyurmaya. 12.30 da bütün ekip liderleri yemek gruplarıyla beraber yemek yapmaya başladı. Ekip lideri arkadaşlarımız bir yandan yemek yaparken bir yandan da ocak kullanımı hakkında bilgilendirmeler yaptılar. Yemek bittikten sonra teorik eğitim için 14.00 da üniversitemizin kütüphanesinde bulunan konferans salonunda yerimizi aldık. Teorik eğitimlerimizin sona ermesiyle 17.00 da belgesel ve film gösterimi yaptık. Filmi bitirdikten sonra 19.30 da akşam yemeği için çadırlara geri döndük. Biz film izlerken hava kararmış ve soğumuştu. 22.30 da çadırlara geçtik tulumlara girdik. Eğitmenler ve Yardımcı Eğitmenler o günün kısa bir değerlendirmesini yaptıktan sonra 23.00 da kesin sessizlik oldu.

İkinci günün sabahı 6.30’da hepimiz uyandık. Güneş daha doğmamıştı ve hava gerçekten çok soğuktu. 7.00’ da tırmanma duvarının önünde spora başladık. 7.30 da kahvaltı yapmak için çadırların yanına geri döndük. 8.30 da çadırlarımızı toplamaya başlayacaktık ancak gecenin soğuğunda nemlenen çadırlarımızın doğan güneşin altında kurumasını bekledik. Çadırlarımız kururken bizde malzeme teslimi için kulüp odasına döndük. Malzeme teslimini aldıktan sonra saat 10.00 elimizde bezlerle çadırların yanına geri döndük. Çadırların üzerindeki buz kristalleri güneş ışığında erimiş çadır nemlenmişti. Bizde çadırları temizleyip kuruladıktan sonra topladık ve kulüp odasına götürdük. Kulüp odasında görüş veya öneri bildirmek isteyen arkadaşlarımızkamp hakkındaki görüşlerini dinledikten sonra 11.30 da kampımızı bitirdik.