Temel Kampcılık

Temel Kampçılık Eğitim Kampı

11.10.2019  Cuma

Saat 17.00’da zimmet ve taahhütnamelerin dağıtılmasıyla faaliyet başladı. 17.30’da sıraya geçtik ve çadırlarımızı kurmak üzere çadır alanına intikal ettik. Saat 19.00’da çadırları kurduk ve binaya geri döndük. Akşam yemeği için yarım saatlik bir ara verildi. Daha sonra Davranış Kuralları Etik eğitimi ile eğitimlere başlandı. Esaslar Kamp Yeri Seçimi ve Barınma, Beslenme Bilgisi eğitimleri verildi. Ardından Mental Eğitimdeki videolar izletildi. 01.00’da yatış için hazırlık yapıldı ve çadır alanına intikal ettik.

12.10.2019 Cumartesi

Saat 07.00’da kesin kalkış yapıldı ve binaya intikal edildi. Sabah sporunun ardından kahvaltı yapıldı. 09.00’da eğitimlere başlandı. Giyim Bilgisi ve Yön Bilgisi eğitimlerinin ardından öğle yemeği için ara verildi. 15.00’da Doğada Seyahat eğitiminin ardından kısa bir ara verildi. Aradan sonra kısa bir tatbikat yapıldı. Tatbikattan hemen sonra Göl Evi mevkiinde Doğa Yürüyüşü yapıldı. 17.45’te Malzeme Bilgisi eğitimine geçildi. Ardından akşam yemeği için bir saatlik ara verildi. Akşam yemeğinden sonra İp Bilgisi ve Düğümler eğitimi verildi. Bu eğitimin ardından üyelerimizin birbirini daha iyi tanıması ve kaynaşması amacıyla sosyal faaliyet yapıldı. 00.30’da yatış için hazırlık yapıldı ve çadır alanına intikal ettik.

13.10.2019  Pazar

Saat 08.00’da kesin kalkış yapıldı çadırlar toplandı ve binaya intikal edildi. Sabah sporunun ardından kahvaltı yapıldı. 10.30’da eğitimlere başlandı. Temel İlkyardım ve Sağlık eğitimleri verildi. Eğitimin ardından öğle yemeği yemek için ara verildi. 13.30’da Çevre ve Doğa Koruma bilgisi eğitimi verildi. Eğitimin ardından bina ve çevresi temizlendi. Saat 17.45’te kampın sınavı yapıldı. 19.00’da yeni üyelerin kamp hakkında görüşlerini almak için kampın kritiğini yaptık ve faaliyetimiz 20.00’da başladığı yerde bitti.