Egitim Kampi

Yaz Temel Eğitim Kampı

19.04.2019-Cuma  Saat 14.00’da gelen araca malzemelerimizi yerleştirdikten sonra 16.00’da hareket ettik. Tünel çadırı almak üzere Kütahya İl Afet Acil Durum Müdürlüğü’ne intikal ettik. Daha sonra Gelinkaya’ya gittik. Araçtan malzemelerimizi indirip taşıdık. Çadırlarımızı kurup eşyalarımızı yerleştirdikten sonra akşam yemeği yedik. Yemeğin ardından Kampçılık Barınma, Doğa Şartlarında Beslenme, Gece Yürüyüşü  ve Yaz Şartlarında Giyim Eğitimi yapıldı. Eğitimlerden sonra kısa bir doğa yürüyüşü yapıldı ve 00.30’da kesin sessizlik verildi.

20.04.2019-Cumartesi  Saat 06.00’da kalktık. İniş Uygulamalı Eğitimi için iniş alanına intikal ettik. İniş alanına ulaştığımızda kahvaltımızı yaptık ve sistemi kurduktan sonra herkes iniş faaliyetini gerçekleştirdi. İniş faaliyetinin ardından  öğle yemeği yenildi ve 4 Kollu Sedye Tahliye Uygulaması yapıldı. Daha sonra çadır alanına döndük. Öğleden sonra Kütahya İl Afet Acil Durum Müdürlüğü’nden 4 personel kampımıza katıldı. Kaya Tırmanışı Eğitimi, Malzeme Tanıtımı, Doğada Arama Kurtarma Teknikleri, Yön Bulma, İp Bilgisi ve Sağlık Bilgisi ve İlkyardım eğitimleri verildi. Kampa katılan AFAD personeli ile beraber Doğada Arama Kurtarma Tekniklerini uyguladığımız bir tatbikat gerçekleştirdik. Tatbikatın kritiğini yaptıktan sonra 01.00’da kesin sessizlik verildi.

21.04.2019-Pazar  Saat 07.00’da kalktık. Sabah sporu ve kahvaltının ardından AFAD personeli ile birlikte iniş yaptığımız alanda lider tırmanış eğitimini gerçekleştirdik. Bu eğitimin ardından hat geçişi ve yaralı tahliye uygulaması yaptık. Daha sonra 12.00’da çadır alanına intikal ettik. Bir ekip öğle yemeği için hazırlık yaparken geriye kalanlar binaya intikal için malzeme toplamaya başladılar. Yemek hazır olunca herkes yemeğini yedi ve toplanmaya devam ettik. Saat 15.30’da aracımız bizi almaya geldi. Malzemeleri araca yükledikten sonra binaya intikal ettik. Malzemelerimizi araçtan indirip binaya yerleştirdikten sonra kampımızın sınavını ve kritiğini yaptık. Saat 19.30’da faaliyetimiz sona erdi.