İp Egitim Kampi

İp Uygulama Eğitim Kampı

Saat 17.00’da KDPÜ AKUK binasında faaliyetimiz başladı. Sıraya geçildi ve sayı alındı. Yelekler dağıtıldıktan sonra taahhüt ve zimmetler imzalandı. Daha sonra Gölevi mevkiindeki çadır alanımıza intikal ettik. Mıntıka temizliğinin ardından güvenlik için emniyet şeridini çektik ve çadırlarımızı kurduk. Çadır alanında işlerimiz bittikten sonra binaya intikal ettik. Akşam yemeği için ara verdik. Yemekten sonra ip bilgisi eğitimlerine ve uygulamalara başladık. İlk eğitimin ardından eğitmenlerimizin gözetiminde uygulama sınavı yapıldı. Sınavdan sonra çadır alanına intikal için sıraya geçtik. Herkes çadırlarına geçtikten sonra uymak için kesin sessizlik verildi.

16.03.2019

Saat 07.00’da uyandık. 07.30 binaya intikal ettik ve sabah sporu yaptık. Sporun  ardından  dansımızı ettik ve kahvaltı için ara verdik. Kahvaltıdan sonra eğitimlere başlandı. Perlon ile alt-üst koşum yapımı, full body giyimi gösterildi. Eğitmenlerimizin gözetiminde uygulama sınavı yapıldı. Hemen akabinde istasyon kurma eğitimleri ve teknik malzemelerin tanıtımı yapıldı. Parkurlara bölünerek sınavlarımız yapıldı. Akşam sosyal faaliyet olarak film izledik. Daha sonra yatış için hazırlıklar yapıldı ve kesin sessizlik verildi.

17.03.2019

Saat 08.30’da uyandık. Sabah sporu ve ardından dansımızı yaptık. Kahvaltı için ara verildi. Kahvaltıdan sonra iniş eğitimi için lojistik hazırlıklar yapıldı. Hazırlıklar bittikten sonra Göl Evinin ilerisinde yapılacak olan iniş eğitimi için riskler tespit edildi ve önlem alındı. Ekip iniş yapacağı alana intikal etti. İniş ve güvenlik hattı kuruldu. Herkes sırayla iniş yaptı. Uygulama sonunda lojistik malzemelere toplandı ve binaya intikal edildi. Kampın kritiği yapıldı. Bina içinde ve etrafında temizlik yapıldıktan sonra sıraya geçildi. Yeleklerin toplanmasıyla faaliyetimiz başladığı yerde sona erdi. Faaliyetimizi gerçekleştirmemizde katkıda bulunan Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Rektörlüğü’ne, maddi ve manevi destek veren KDPÜ Sağlık Kültür Spor Daire Başkanlığı’na, teşekkür ederiz.