Etkinlik Başvuru

Başvuru Koşulları

1-Etkinlik için başvuru, etkinliğin yapılacağı tarihten 15 gün öncesinden yapılacaktır.

2-Belirtilen tarih ve saatler için onay süreci Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı tarafından değerlendirmeye alınacaktır. İdarenin aldığı karar doğrultusunda salon ve mekan gün ve saatlerinde değişiklik yapma yetkisi bulunmaktadır. Başvuru sonucu EBYS ile ilgili Danışman Hocasına bildirilecektir.

3-Etkinliğin iptal edilmesi durumunda Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı ile irtibata geçerek en geç 7 gün önce bilgi verilmesi gerekmektedir.

4-Tesis kullanımında kurallara uygun davranılması ve görevlilerin yönlendirmeleri dikkate alınmalıdır.

5-Etkinliğe katılacak olan Konuşmacı-Konukların öz geçmişlerinin başvuru evraklarına eklenmesi gerekmektedir

6-Gezilerde katılımcı öğrencilere ait isim listesi ile kimin nezaretinde gidilecek ise isim bildirisi başvuru evraklarına eklenmesi gerekmektedir. (Danışman hoca veya onun tarfından görevlendirilmiş akademik ünvanlı kişilerin nezaretinde yapılması zorunludur.)

7-Gerçekleştirilen etkinliğin faaliyet raporu takip eden 2 iş günü içerisinde faaliyeti elektronik (görseller ve faaliyet raporu üst yazı gerekmez  dpuskskulturel@gmail.com) ve yazılı ortamda Kültürel Faaliyetlere üst yazı ile bildirilecektir. Faaliyet raporu getirmeyen toplulukları ikinci bir etkinlik izni verilmeyecektir.

 

(Öğrenci Topluluk Yönergesi

Etkinlik Raporu:

Madde 16 – Öğrenci topluluğu, gerçekleştirilen etkinliği takip eden 2 (iki) gün içinde faaliyeti yazılı ve elektronik ortamda Daire Başkanlığı’na bildirmek zorundadır. Etkinlik raporu üst üste 2 defa verilmediği takdirde topluluk kapatılır.)

 

ETKİNLİK BAŞVURU FORMU İÇİN TIKLAYINIZ

ETKİNLİK TEŞEKKÜR ve KATILIM BELGESİ İÇİN TIKLAYINIZ

 

 

Son Güncelleme Tarihi: 08 Eylül 2022, Perşembe